[Csaladtortenet 2] Származás kutatás

Lengyel, Jánosné kompolthy47 at gmail.com
2022. Júl. 15., P, 16:41:10 CEST

Rövid idő alatt talált adat:
Czók István (elvált, református, kőműves segéd, született: Sárospatak,
1909.08.22., szülei: Czók István és Mitró Rozália) Budapest
VII.kerületében házasodott össze Kálmán Margittal (római katolikus,
született a Veszprém megyei Vöröstó településen 1912.03.15-én, szülei:
Kálmán Ferenc és Kántor Mária). A házasságkötés ideje: 1938.07.31.,
lakcímük ekkor: Budapest VII. Hernád u.26.
Czók Istvánnak egy korábbi házasságát találtam: Budapest
VIII.kerületében házasodott össze a Jászkarajenőn született Egedi
Pirossal 1935.02.07-én, de 1937-ben elváltak.
Szerintem még lesznek más adatok is, majd megírom.

üdv, Lengyel Gabi