[Csaladtortenet 2] Származás kutatás

Lengyel, Jánosné kompolthy47 at gmail.com
2022. Júl. 16., Szo, 15:20:05 CEST

Kálmán Margitnak előkerült még több testvére Gyulán kívül:
Ferenc (Ajka, 1899.12.02.  egy UB szerint valószínűleg 1985-ben halt meg).
Mária (Ajka 1901.10.27. - Bp. X. 1958. 07.hó)
Flórián (Ajka 1903.10.27., UB szerint talán 1991-ben halt meg).
Nem kizárt, hogy több testvére is volt.
Mivel Anna kiderítette, hogy Kálmán Margit nem a szüléskor halt meg,
hanem több mint 1,5 év múlva, a gyerek viszont féléves korában már
nevelőszülőkhöz került, mindenképpen érdemes lenne ezt a vonalat
tisztázni, amihez talán van joga a leszármazottnak. Lehetőség lenne az
is, ha a nevelőszülők leszármazottait sikerülne megtalálni (ha volt
nekik), hátha ők is tudnak valamit.
Üdv,
Gabi