[Csaladtortenet 2] Születési idő, óra

Babcsányi István babciani at gmail.com
2022. Júl. 18., H, 17:41:31 CEST

Emlékeim szerint az eü. kiskönyvbe, amit annak idején mindenkinek
kiállítottak a kórházban, aztán az egész gyerekkorát végigkísérte, beírták
az óra percet, nekem is onnan van meg (csak engem nem érdekel.)
Ha az sincs meg, marad a rögösebb, hivatalos út.
Az anyakönyvvezetőnél az anyakönyvi irattárban meg kell lennie a kórház
bejelentőjének (mivel alapadokat tartalmazó iratokról van szó ami alapján az
anyakönyvi bejegyzések készülnek, örökre megőrzendő, nem lehet
kiselejtezni), de én még nem hallottam olyan esetről, hogy valaha bárkinek
bármit megnéztek volna az anyakönyvi iratokból. :(