[Csaladtortenet 2] Születési idő, óra

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2022. Júl. 18., H, 20:07:06 CEST

Az én gyerekeim eü. kiskönyvében nem szerepel a születés órája-perce, de a
kórházi lapon teljesen biztos, hogy megvan, mert emlékszem arra, amikor
mindkét alkalommal amikor szültem, a doki diktálta az orvosírnoknak a
születés óráját-percét, amikor a méhlepény még meg sem született (1980-as
évek eleje). A sajátomon nem szerepel.
De sajnos a hivatalos utat én is elég rögösnek tartom, mondhatni
pesszimista vagyok ez ügyben. Tehát az adat megvan, a kérdés a
hozzáférhetősége.
Üdv,
Anna

Babcsányi István <babciani at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. júl. 18., H,