[Csaladtortenet 2] Kóczy Forest

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2022. Júl. 23., Szo, 09:46:06 CEST

Kedves Tamás!
Bocsánat, hogy a kibic közbeszól, de nem valami világos a számomra.
A belinkelt FSFT-n Schöpf János és Scheck Katalin összes gyereke római
katolikus, kivéve az utolsónak feltüntetett Schöpf-Merei Ágostot, akinek a
születéséhez nincs megadva forrás.
Viszont az általad megadott győri születésű Schöpf Sámuel(!) Ágostonnak az
anyja Reisch Mária, nem Scheck Katalin. Hogy lett hirtelen evangélikus a
család? Schöpf János újból megnősült, elvett egy evangélikus nőt és a
legkisebb fia evangélikus lett? Furcsa.
Üdv,
Anna

Tamás Vértesi <vertesit55 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. júl. 23.,