[Csaladtortenet 2] Kóczy Forest

Hegedüs Gyula (családtörténet) csaladtortenet at hegedusgyula.hu
2022. Júl. 23., Szo, 10:56:06 CEST

Kedves Anna!

Tévedésből tette fel az oldal szerkesztője Schöpf Sámuel Ágostot Schopf
János és Scheck Katalin gyermekei közé.
Itt található az evangélikus anyakönyvben Schöpf Sámuel Augustus
születése (apja Schöpf Sámuel, anyja Reisch Mária):
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CS5H-NX74?i=202&cc=4133831&cat=198457

Üdvözlettel
Gyula