[Csaladtortenet 2] Kutatàs Ausztria területén

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2022. Júl. 27., Sze, 10:56:12 CEST

Örömmel látom, hogy már az evangélikusok is kereshetőek Ausztriában.
Viszonylag hamar rá is találtam dédapám első unokatestvérére. Sajnos
azonban a lapot se lementeni sem elolvasni nem tudom. Kérem, ha
valakinek gyakorlata van a kiolvasásban, segítsen; főként az anya
adatainak kiolvasásában. Mojsisovics Ágostonról van szó,
https://www.arcanum.hu/hu/online-kiadvanyok/Lexikonok-magyar-irok-elete-es-munkai-szinnyei-jozsef-7891B/m-96B16/mojsisovics-agoston-mojsvari-9A89E/

Az adat helye a következő, amelyhez segítséget kérek:

https://data.matricula-online.eu/de/oesterreich/wien-evang-dioezese-AB/wien-innere-stadt-lutherische-stadtkirche/TFB10/?pg=70

Úgy tudom, az anya Alitisz Mária Ludovika Hermina 1820. jún. 21.
Pozsony. (Máshonnan tudom, mert a kép jobboldalát nem tudom kiolvasni.)

Sőt, sejtésem szerint a nagyanya neve is ott van: Beigler Elisabeth. Jól
sejtem? Tud-e valaki segíteni a kiolvasásban? Üdvözlettel János

--
Kutatott családnevek: Zana, Mauthner, Brachtl, Békési, Mojsisovics, Ungvári, Márki-Zay, Kása