[Csaladtortenet 2] Kutatàs Ausztria területén

Pasa István pasapista at gmail.com
2022. Júl. 27., Sze, 11:21:25 CEST

Ahogy én ki tudom olvasni és jól értelmezem:
az apa született Ivánkafalva, Magyarország, szülei Johann Mojsovics és
Katharina Mojsovics, született Cseptsanyi van,
az anya Franzi (?) Hermina ... született Alitisz, született Pressburg (?)
(Pozsony) és szülei Johann Alitisz és Elizabeth Beigler

Dr. Zana János <jzana9941 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. júl. 27.,
Sze, 10:56):