[Csaladtortenet 2] Csaladtorténet2 /kutatas Ausztria területén

Eva Reisweber eva.reisweber at wanadoo.fr
2022. Júl. 27., Sze, 11:32:22 CEST

Kedves Listatagok! Végtelen halaval koszonom a rengeteg segitséget amit
Toletek kaptam.

20 év sikertelen kutatgatasomat nem egészen egy ora alatt megoldottatok
nagyrészben.

Csodalatos tudasotok es segitokeszsegetek nagyreszben megoldotta amit
kerestem.

Marianna megtalàlta R.Jozsefem anyjàt ami nekem csak egy alom volt.

Ket problemam van: a GenTeam-re visszairatkoztam ahol csak Index van.

De megtalaltam R.Marianak egy masik szüleset : R.Anna 1828 -ban ugyan abban
a korhazban ahol Jozsefem.

Annarol fogalmam sem volt.Egyik szulesnel  sincs Mariarol semmi adat.

Ez a korhaz a "talalt gyerekek"korhaza.Ez reszben talan a csaladi legendat
koveti.

Segitsegeteknek hala,meg van R.Maria hazassaga is 1833  Becs .

Rengeteg adat lathato ebben a bejegyzesben de egy kukkott sem ertek belole.

Bar restellem ,de megkerdezem: van-e valaki aki segiteni tudna nekem ebben?

Nagyon szivesen es orommel fizetnek is a segitsegert.(remelem nem sertek meg
senkit!)

De annyira szeretnem kibogozni  ezt a csaladi  titkot.Ugy erzem talan kozel
vagyok,hala Nektek!!

Meg kinyomtatni sem tudom annyira nem ertek a technikai reszekhez.

A Data Matricula-ra fel ejszaka erolkodtem es nem tudok feliratkozni. Tehat
meg nem tudom hasznalni.

Nagyon szepen koszonok minden segitseget amit kaptam Toletek! Csodalatos
csoport vagytok!

Udv.Eva Reisweber