[Csaladtortenet 2] Osztrák halotti bejegyzések

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2022. Júl. 28., Cs, 20:56:19 CEST

A myheritage oldalon találtam egy sírhelyre vonatkozó bejegyzést:

https://billiongraves.com/grave/Edgar-von-Mojsisovics/24719642?referrer=myheritage

Ebből arra következtetek, hogy Edgar Mojsisovics megházasodott. Azonban
sem őt, sem a vele egy sírban eltemetett személyeket nem találom.
Aktuálisan a grazi evangélikusokat a jelek szerint nem tették fel az
internetre, például  Edgarnak (1881. máj. 26. Graz - 1959. júl. 7. Wien)
sem születését, sem halálozását nem találom (az Innere Stadt-ban
kerestem). Pedig, ha egy sírban nyugszanak, akkor lehetett egy Adele
nevű lánya.

Vajon a temetőnek van-e valahol kereshető nyilvántartása? "Evangelischer
Friedhof Simmering, Wien, Wien, Austria"

Valószínűleg itt nyugszik nagybátyja, Mojsisovics Ödön is (1839. okt.
18. Bécs –  1907. okt. 2. Mallnitz, Spittal an der Drau), aki
Mallnitzban halt meg, de Bécsben a simmeringi temetőben temették el.
(Anyakönyvi neve Johann August Georg Edmund Mojsisovics.)

Mit javasoltok, merre kutassak tovább?    Üdvözlettel  János

--
Kutatott családnevek: Zana, Mauthner, Brachtl, Békési, Mojsisovics, Ungvári, Márki-Zay, Kása