[Csaladtortenet 2] Vavrik Miklós Poprocs Katalin házassági

Dániel Daróczi danidaroczi1 at gmail.com
2022. Jún. 4., Szo, 15:50:17 CEST

Kedves Tagok

A segítségeteket szeretném kérni.
Találtam egy halálozást, Salgótarján 1964.feb.29. Vavrik Miklósné Poprocs
Katalin, aki 1888.ápr.4-én született. (a születési meg van)
1930 Kazár ami szerepel, hogy ebben az évben ment férjhez Vavrik Miklóshoz.
A probléma, hogy a kazári házasság közt nem találtam, pedig néztem +/- évre
és Mátranovákon is. De nem találtam. MI lehet az oka vagy hol nézzem még
meg?
Ugyanis Vavrik Miklós családomhoz tartozik, ha az akire gondolok. Aki
1892.dec.23-án Salgótarjánban született és 1974.jún.3-án halt meg
Homokterenye.

Minden segítséget előre is köszönök

Dani