[Csaladtortenet 2] Vavrik Miklós Poprocs Katalin házassági

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2022. Jún. 4., Szo, 21:06:23 CEST

Kedves Dani!
Hol nézted azt az 1930-as házasságit? Kazár állami házassági ugyanis csak
1916-ig van fenn a FS-ön, tehát feltételezem, hogy egyháziban nézted.
Viszont nem biztos, hogy volt egyházi esküvő, vagy ha volt, akkor az bárhol
lehetett. Az állami halottiban csak az állami házasságkötések szerepelnek.
Üdv,
Anna

Dániel Daróczi <danidaroczi1 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. jún. 4.,
Szo, 15:50):