[Csaladtortenet 2] segítség kérése

Marianne Madarász mmarianne57 at gmail.com
2022. Jún. 16., Cs, 09:03:16 CEST

 Kedves Kutatótársak!

Hónapok óta hiába keresem az alábbi felmenőim halálozását. :(
Már végig lapoztam Magyaróvár, Pécs, Zombor, Arad (mint lehetséges
lakóhely) halotti anyakönyveit és semmit nem találok. Próbáltam ügyfélkapun
keresztül is utána járni, de ott sincs találat.

Joannes Antonius Hyeronymus Madarász (Ivánnak is hívták) szül.: Borosjenő,
1854.01.05. apja D. Antonius Madarász anyja Anna Álgyay,
felesége Dosztál Cecilia szül.: Lenhdorf apja 1854.03.30.  apja D.
Sigimundus Dostal, anyja Johanna Zawadil
és lányuk Madarász Margit Johanna Cecilia szül.: Magyaróvár, 1888.03.29.

Bármilyen ötletet szívesen fogadok! :)
Előre is köszönöm a segítséget!

Üdvözlettel:
Marianne