[Csaladtortenet 2] segítség kérése

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2022. Jún. 16., Cs, 11:19:35 CEST

Kedves Marianne,

Ügyfélkapun alapvetően az 1900 után a mai Magyaroszágon született és 1975
után elhalt személyekre lehet keresni.
Bármely személy elhunyhatott a határon túl olyan évben, amit online nem
lehet megtalálni - és adott esetben adatvédelmi korlátok miatt másképp sem
(pl. Románia egységes 100 éves védelem)
Emellett költözhettek is, bárhová.

Üdv
Krisztián

2022. június 16., csütörtök dátummal Marianne Madarász <