[Csaladtortenet 2] Dunai és bánsági svábok nyilvántartása

Zsuzsa Papes papeszsuzsa at gmail.com
2022. Jún. 26., V, 09:10:30 CEST

Kedves Flórián!

Sajnos ezeket a könyveket ( Stader,Heng.......) nem lehet online elérni.
Küldök pár linket,talán találsz benne valami számodra használhatót!

Nem könnyű benne keresni, már csak azért se ,mert a neveket nagyon sok
féleképpen írták le,de hátha találsz benne valamit:
FamilySearch katalógus: Ansiedlerakten, 1686-1855 — FamilySearch.org
<https://www.familysearch.org/search/catalog/173251?availability=Family%20History%20Library>

genealogy.net - Online-OFBs <https://ofb.genealogy.net/>

Ortssippenbuch Tschatali - Csátalja (Batschka) 1737-1946 (familysearch.org)
<https://www.familysearch.org/library/books/viewer/476968/?offset=0#page=1&viewer=picture&o=&n=0&q=>

Geogen (stoepel.net)
<http://geogen.stoepel.net/legacy.html?q=Wertm%C3%Bcller>

Üdv!