[Csaladtortenet 2] Dunai és bánsági svábok nyilvántartása

Burian Felician burian_felician at yahoo.com
2022. Jún. 26., V, 09:20:45 CEST

Kedves Flórián,

On-line kutatás esetén a következő linkeket tudnám ajánlani:
FamilySearch Catalog: Ansiedlerakten, 1686-1855 — FamilySearch.org

|  |
FamilySearch Catalog: Ansiedlerakten, 1686-1855 — FamilySearch.org

Discover your family history. Explore the world’s largest collection of free family trees, genealogy records and...

Nehezen kezelhető felület, türelmet igénylő az oldal kutatása, dehát jó, hogy ez is van...:)
ami a többi lehetséges segitséget illeti:
Donauschwaben Villages Helping Hands, a Nonprofit Corporation

|  |  |

|  |
Donauschwaben Villages Helping Hands, a Nonprofit Corporation

Representing the former Danube Swabian villages situated in the six settlement areas which were part of the Aust...

azonkivül itt találhatsz on-line publikált családkönyveket is:
Kategorie:Ortsfamilienbuch – GenWiki

|  |  |

|  |
Kategorie:Ortsfamilienbuch – GenWiki