[Csaladtortenet 2] "Suhancz" jelentése

familypali at t-online.hu familypali at t-online.hu
2022. Jún. 30., Cs, 14:09:05 CEST

 Tisztelt Elmélkedők!  A sorba rakás azt jelenti, hogy ott a helye. Az
érettségtől függően nevezhettek valaki suhancnak 25 évesen és 21 évesen
legénynek. Más szóhasználattal ma is előfordul ez a minősítés. nem a sorrend
végét jelentheti. Nekem a birtokos paraszt minősítés az erőltetett sorba
rakást idézi.    Üdv.: Páli Pista