[Csaladtortenet 2] Nagy kérés

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2022. Már. 7., H, 09:44:37 CET

Kedves Erzsébet,

csatlakozom azokhoz, akik javasolják számodra a 15 napos előfizetés
megvásárlását 2,500,- Ft-ért.
Azt egyébként kétlem, hogy a 2009-es szombathelyi halálozást akár Győrben,
akár máshol megtalálnád - nem telt még el a 30 év. Max a magyarorszag.hu
elhunyt lekérdezésből tudsz egy pdf-dokumentumot letölteni, ha a
lekérdezéshez szükséges pontos adatokat ismered, és a rendszer is
elfogadja...

Üdv
Krisztián

József Németh <jozsefnemeth424 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. márc.