[Csaladtortenet 2] Nagy kérés

Zsuzsa Papes papeszsuzsa at gmail.com
2022. Már. 7., H, 09:47:37 CET

Nem volt szándékomban itélkezni :)  csak a gondolataimat írtam le.

Egyébként azt sem értem,hogy milyen "civil" anyakönyvekre gondol,amit a
Győri Egyházmegyénél le lehetne tölteni.
Valamint a Budapest III kerület  1990 és Szombathely 2007 is kilóg a
sorból.:)

DE ezek is csak úgy eszembe jutottak a kérés kapcsán :) és az is lehet,hogy
valamit félre értettem :)
Üdv!
Zsuzsa

József Németh <jozsefnemeth424 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. márc.