[Csaladtortenet 2] Fusca név

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2022. Már. 19., Szo, 11:54:46 CET

Erre gondoltam:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:XCTT-GCX János Lajos
Bertalan 1849 október 9 (?)

Tehát esetleg november 9-én született?
A másik meglepő, hogy eddig csak egy Lajosról tudtam. A másik a Ludovicus.
Fejből nem emlékszem az összes elírásra. De egy - példaként - Zay Júlia
   Zsag Julia más helyen Julis formában.
Márki János hol Márkli, hol Márky. Egy helyen két sorba elválasztva
írták be, valahogy így: "Márt-
ly"
Valószínűnek tartom, hogy  Márkli az eredeti forma, hiszem Márkli János
apja Márkly József. Az utódok a Márki nevet használják, nyilvánvalóan a
mássalhangzó-torlódás elkerülése miatt.  Üdv, János

--
Kutatott családnevek: Zana, Mauthner, Brachtl, Békési, Mojsisovics, Ungvári, Márki-Zay, Kása