[Csaladtortenet 2] index, indexelés, különböző indexelő csoportok

Mérei Gábor melail at freemail.hu
2022. Már. 31., Cs, 16:17:48 CEST

Kedves Kutatók!

Tájékozatlan és a családtörténetben kezdő lévén lenne egy kérdésem:

- Az FS-en vannak indexelt anyakönyvek,

- A MACSE tagok is nagy erőkkel indexelnek (tisztelet nekik).

Ezek általában nem esnek egybe;  ezt értem.

Ha regisztrálok a MACSÉN, akkor az ottan keresésnél kapok-e találatot
azokra, amiket a FS indexelt, vagy mindkét felületen meg kell ismételnem
a keresést?

Megtaláltam az adatbázisok online felületén a Magyar Nemzeti Levéltár
Országos Levéltárának mikrofilmjeit. Ezeket úgy vélem a mormonok
fotózták anno. A részletekbe betekintve itt is találok Indexelésre utaló
bejegyzésre. Úgy tűnik ez egy harmadik társaság aki indexel.

Szeretném, ha felvilágosítanátok hány helyen találhatók indexelések és
ezek mennyire fedik át egymást?

Illetve van-e egy közös hely ahol ezek az indexek összefutnak,
megkönnyítve a kutatást?

Köszönettel, Gábor