[Csaladtortenet 2] index, indexelés, különböző indexelő csoportok

szael szaeltan at gmail.com
2022. Már. 31., Cs, 16:42:55 CEST

Kedves Gábor!

Az adatbázisok online a levéltárak zárt, belső hálózata, amelyen szintén a
mormon fotózású anyakönyvek vannak, de otthonról ezek nem érhetőek el. Ők
nem indexelnek.
Csak az FS és a MACSE. Van olykor átfedés, nem fut össze egy helyen.
üdv: Előd

Mérei Gábor <melail at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2022. márc. 31., Cs,
16:18):