[Csaladtortenet 2] index, indexelés, különböző indexelő csoportok

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2022. Már. 31., Cs, 17:46:59 CEST

A kettő -MACSE és FS- több különbség is van, mivel a mormonok az egyházi
anyakönyveket, azok közül is a keresztelésieket indexelték/indexelik, ezért
a MACSE a polgári anyakönyvek indexelésére összpontosít. Ez utóbbi
teljességére és helyességére mérget lehet venni, mert valamennyi indexelőnk
magyar anyanyelvű és a családkutatásban járatos személy, ugyanez a
mormonokról nem mondható el. Bármelyikükhöz be lehet szállni egyébként
indexeléssel.
NJ