[Csaladtortenet 2] vacakoló FS

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2022. Május. 2., H, 23:07:31 CEST

Csatlakozom...
Megnyitottam most többször a 4499227 sz. filmet. Az öt éve letöltött anyag
szerint 641-nek kellene lennie a filmkockaszámnak. Most 635-640 között
változott a mutatott filmkockaszám. A 641-et sokadik próbálkozásra sikerült
kétszer eltalálnia, de aztán megint lement 635-re.

Erról a filmről tettem fel elég sok forrást FSFT-re. Ha onnan nyitom meg,
akkor is változó, hogy mit mutat, mennyi az össz-kockaszám, de szerencsére
mindig a jó helyre ugrik: egyszer azt moutatja, hogy 283. oldalon van,
egyszer azt, hogy a 282.-ken...

Üdv,
Anna

György Négyesi <negyesigy at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. máj. 2., H,