[Csaladtortenet 2] [MACSE: 26209] Nyílt levél Ari Ilonának

Lemil lemilpromo at gmail.com
2022. Május. 2., H, 23:47:41 CEST

Babósnak adjon már valaki egy nyugtatót, mert még valami baj történik a
vérnyomásával.

(Én már úgy egy éve letiltottam a leveleit, így a legfrissebb ámokfutásaira
- hála Istennek - nincs rálátásom, de azt érzékelem, hogy az állapota
sajnos súlyosbodott... A magyar kultúra elég nagy bajban lehet, ha ilyenek
a lovagjai :-))

Tóth Tibor

Anikó Kőhegyi <aniko.kohegyi at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. máj. 2.,
H, 23:23):