[Csaladtortenet 2] [MACSE: 26209] Nyílt levél Ari Ilonának

Lemil lemilpromo at gmail.com
2022. Május. 3., K, 10:05:22 CEST

Nem értek a dologhoz, de az a "MACSE" rövidítés az automatikus
tárgymegnevezés előtt (itt és most:  Re: [MACSE: 26209]
szerintem olyasmit jelent, hogy ez a MACSE levlistája.

De javítsanak ki a hozzáértők, ha tévednék.

Tóth Tibor

Amrein Ilona <amrein.ilona at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2022. máj. 3.,
K, 9:58):