[Csaladtortenet 2] [Admin] Offtopic levél

Péchy Gáspár gazsi at pechy-de-pechujfalu.hu
2022. Május. 4., Sze, 09:32:21 CEST

Kedves László, Listalakók!

Ez a levlista független, nem kötődik semmilyen szervezethez, családkutatóknak, családkutatásról szól. Témája bármilyen információ, ami segíti a családkutatót, legyen az akár az AKuFF, MACSE vagy más szervezet családkutatással kapcsolatos előadására, információforrására való figyelemfelhívás.

Ha valakinek problémája, kérdése van e tárgyban, kérem, hogy közvetlenül nekem jelezze, s a levlistán ezzel _zárjuk le ezt a polémiát_, mint nem ide tartozót.

Üdv,
Gazsi
( Admin )