[Csaladtortenet 2] Offtopic levél

Juhász Piroska jpiroska78 at gmail.com
2022. Május. 4., Sze, 13:17:55 CEST

Kedves János!

Akkor lehet megtalálni, ha tudsz róla, hogy egyáltalán létezik ilyen.
Ha nem tudsz, akkor nem keresel rá, mivel nem tudod, hogy mit is kéne
keresni. Nekem is van egy ismerősöm, Zana Gábor, illetve az ismerősöm
férje, de őt nem érdekli a családfakutatás és ezért nem is fog
rákeresni itt a dolgokra, így nem látja, hogy mit írogatunk itt.

Üdv:

Piroska

Dr. Zana János <jzana9941 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. máj. 4.,
Sze, 11:34):