[Csaladtortenet 2] Eljegyzési anyakönyvek

familypali at t-online.hu familypali at t-online.hu
2022. Május. 10., K, 15:13:46 CEST

Elnézéseteket kérem, későn kapcsoltam. Az orosházi Evangélikus Gyülekezet
Levéltárában találkozta a Móringolásik Könyvével, ami az eljegyzési
szerződéseket is rögzítette. Nagyon élvezetes olvasmány volt a felmenőimmel
is találkoztam és néhány háttérismeret anyaggal gazdagodtam. Úgy hallottam
nem volt a megmenthető anyakönyvek közé sorolva, ezért legtöbb helyen nem
küldték be- még az evangélikus anyagok fényképezésére sem. Kár! Viszont a
lelkészi hivatal, vagy körzeti levéltárakban meg lehet találni ezt a
gyűjteményt.

Üdv.: Páli Pista