[Csaladtortenet 2] Ferenczi Julianna (Baranya)

Lili Gyenes liligyenes98 at gmail.com
2022. Május. 23., H, 14:15:21 CEST

Kedves Listatagok!

Remélem, hogy jó helyre írok, még nem küldtem egyetlen üzenetet sem erre a
listára.

A problémám az lenne, hogy az édesapám dédanyja, *Ferenczi Julianna*
rejtőzködő életmódot folytat.

Annyit tudok róla, hogy a* férje Magyar Mihály* volt (sz. 1883 március 12,
Babarc),* lánya Magyar Éva* (Kovács Vincéné , sz. 1907. 12. 12, Csepin, h.
2008. 01. 29, Bóly).
Ő talán az utolsó hiányzó "közeli" láncszem, és nagyon idegesítő, hogy
egyszerűen nem jutok semmire vele kapcsolatban.
Mivel a dédimamám Szlavóniában született, ezért gyanús, hogy a szülei ott
házasodhattak. Azt nem hiszem, hogy ott is született, mert a családból úgy
gondolják, hogy Nagyharsányban születhetett 1889-ben (nagyon valószínű,
hogy katolikus volt), nyomot erre vonatkozóan azonban nem találtam, a
horvátok pedig velem nem túl kedvesek, amikor kutatni szeretnék náluk.
Ha BÁRKI tud valamit Ferenczi Juliannával kacsolatban, esetleg még rokona
is, akkor kéremszépen, hogy vegye fel velem a kapcsolatot és oldja fel ezt
az eddig megoldhatatlannak tűnő rejtélyt.

Nagyon szép napot kívánok mindenkinek!
Jó kutatást és várom a rokonokat!
Üdv.
Lili