[Csaladtortenet 2] Ferenczi Julianna (Baranya)

Zsuzsa Papes papeszsuzsa at gmail.com
2022. Május. 23., H, 17:00:22 CEST

Kedves Lili!

Tavaly valamelyik csoportban már kiderítettük,hogy Nagyharsányt abban az
időszakban
Siklóson anyakönyvezték (római katolikusokat)
 Ott megnézted?

Magyar Mihály halottija nincs meg? Abban jó esetben szerepel a házasság éve
és helye.

Én 4 éve az Eszéki Levéltártnak írtam,ahol nagyon segítőkészek voltak.(sőt
volt ott akkor egy hölgy ,aki
beszélt magyarul.) Mivel elég régen volt,nem tudom,hogy ott dolgozik-e még.
Kikeresni valószínűleg nem fogja,de megmondja hova fordulhatsz segítségért.
Minden esetre előszőr nézd meg Nagyharsányon (Siklóson) meg van-e
keresztelésije.

Zita Jukić <zita.jukic at dao.hr>

http://www.archivportal.hu/media/uploads/MLP_Tanulmanyok/horv%C3%A1t_lev%C3%A9lt%C3%A1rak.pdf

https://macse.hu/society/horvath.php