[Csaladtortenet 2] Ferenczi Julianna (Baranya)

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2022. Május. 23., H, 17:03:19 CEST

Kedves Lili!
Ha Ferenczi Julianna Nagyharsányban született, akkor nagy valószínűséggel
ott is ment férjhez.  Ott nézted már az állami anyakönyveket?
https://www.familysearch.org/search/catalog/827766?availability=Family%20History%20Library

Nagyharsányon a római katolikusokat a Siklósi plébánia látja el, szerintem
írjál Siklósra, hátha válaszolnak...:
https://miserend.hu/templom/2242
Bár Nagyharsány inkább református volt, és csak 1928-ban lett ott
fiókegyházközség:
https://www.arcanum.com/hu/online-kiadvanyok/SzazMagyarFalu-szaz-magyar-falu-1/nagyharsany-B797/hitvallas-mindhalalig-B989/
Esetleg rögtön keresheted Siklóson is.

Feltettem a FSFT-re, hátha kijön valamilyen kutatási javaslat:
https://www.familysearch.org/tree/person/details/GXWP-XT1

Üdv,
Anna

Lili Gyenes <liligyenes98 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. máj. 23., H,