[Csaladtortenet 2] Mi a gyerek családneve?

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2022. Május. 29., V, 22:11:15 CEST

LOL.
Mivel itt nem történt korrekció, szerintem az anya nevét add neki,
megjegyzésbe írd be, hogy törvényes férje FÖRDŐS István, biológiai apja
valószínűleg ANTAL József.
Esetleg kérdezd még meg Zotter Ferit vagy Magyari Klárát, ők mit mondanak.

Üdv
K.

Anna Gősiné Greguss <ggacs4 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. máj. 29.,
V, 22:06):