[Csaladtortenet 2] Moticska Ferenc házassági

Dániel Daróczi danidaroczi1 at gmail.com
2022. Május. 30., H, 16:54:53 CEST

Kedves Tagok

Az alábbi házassági bejegyzés megtalálásában keresem a segítségeteket.
Moticska Ferenc (szül.1895.aug.8. Nemti elhunyt 1920.feb.22. Jánosakna) és
Potavitta (Potaritta,Potirata) Mária
Egy lányuk született Júlianna 1920.feb.5-én. Jánosaknán.
Már mindenütt néztem, a váci levéltár online kutatása révén Mátranovák,
Kisterenye, Kazár de sehol semmi. A polgári bejegyzések pdig csak 1916-ig
vannak fent.
Már nincs több ötletem, hogy hol rejtőzhet az ő házasságuk. Ferenc
születésije és halálozásija megvan de a házasság sehol.

Előre is köszönöm a segítséget. Üdv Dani