[Csaladtortenet 2] Törökszentmiklós rkat. halálozás másodpéldányai 1853-1895. Szolnok

familypali at t-online.hu familypali at t-online.hu
2022. Május. 30., H, 13:47:44 CEST

Kedves Kutató társak! Már nem tudom ki kereste a Törökszentmiklósi római
katolikusok halálozási anyakönyvét 1853-1895. között.  A Jász-, Nagykun- és
Szolnok megyei Levéltárban  a másodpéldányok az alábbi csoportosításban
vannak bekötve. A helyszínen kutathatók- valamikor 4-5 éve én is kutattam
ezekben:

A törökszentmiklósi római katolikus halotti anyakönyvi másodpéldányok közül
az alábbiak érhetők el levéltárunkban:

Törökszentmiklós Római Katolikus Halotti anyakönyv

1828-1859

Törökszentmiklós Római Katolikus Halotti anyakönyv

1860-1879

Törökszentmiklós Római Katolikus Halotti anyakönyv

1880-1887

Törökszentmiklós Római Katolikus Halotti anyakönyv

1888-1895

A hozzájutást a levéltár szabályzatának megfelelően kell intézni.

Szolgálatokra! Üdv.: Páli Pista