[Csaladtortenet 2] Bánffy Zoltán halála Gödöllőn

A.M. schlosslovo at gmail.com
2022. Nov. 7., H, 19:46:06 CET

Kedves Anna,

Mivel a hónap, nap egyezik, így az elhalálozás évét elírták. De hogy miért
3 évvel később jegyezték be az rejtély. Gödöllőn elméletileg nem lesz
nyoma, mert csak ott tanult, de gondolom budai illetőségű volt és a
fővárosban is hunyt el, ahogy a cikk írja.
Érdekes találat!

Ádám

Anna Gősiné Greguss <ggacs4 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. nov. 7., H
19:19):