[Csaladtortenet 2] Genetika

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2022. Okt. 4., K, 17:57:03 CEST

Kedves Attila!
Szerény véleményem szerint nincs sok esély. Esetleg akkor lehet picivel
több, ha van olyan személy, aki biztosan a lengyel vonal leszármazottja, és
egy olyan, aki biztosan a flamand vonal leszármazottja, és mind a hárman
csináltattok dns tesztet. És több cégnél is, mert más-más adatbázist
használnak. De ha jól emlékszem a genetikai előadásokra, 6 generáció
távlatából már nemigen lehet rokonságot kimutatni.
A genetikához nálam jobban értők javítsanak ki, ha tévedek.
Üdv,
Anna

Attila Lanczkor <lanczkor.attila at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. okt.
4., K, 17:39):