[Csaladtortenet 2] előadássorozat

Ilona Ari ariilona at gmail.com
2022. Okt. 6., Cs, 12:57:09 CEST

Figyelem!

Mi terem a családfán?

címmel családtörténeti előadás sorozat indul október 25-én a TIT József
Attila Szabadegyetem és a Magyar Családtörténet-kutató Egyesület közös
szervezésében. A részletes program a mellékelt plakáton.

Nem csak meleg szeretettel várjuk a családjuk eredete iránt érdeklődőket,
hanem a lehetőségek szerinti optimális fűtéssel is. Ha bérlet vásárlással
akarnád bebiztosítani a helyed, akkor gyere a

*Budapest VIII, Múzeum utca 7-*be

fél órával az első előadás kezdete, azaz 2022. október 25. 17:30 előtt!
Napijegy bármely előadásra váltható. További információk a mellékelt
plakáton, valamint

*https://macse.hu/society/felhivasok.php*
<https://macse.hu/society/felhivasok.php>

*https://jasze.hu/mi-terem-a-csaladfan/*