[Csaladtortenet 2] elhunyt 9 naposan, de megházasodott 20 évesen?

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2022. Okt. 21., P, 21:11:34 CEST

Kedves Peti!
Megkerested Milos János és Fatalin Anna összes gyerekét? Lehet, hogy
született még egy Anna nevű lányuk.
Megvan Tóth Lajosné Milos Anna halotti anyakönyve? Bár oda simán
átmásolhatták a házassági anyakönyvi kivonat valószínűleg téves adatait.
Ugyanez vonatkozik arra, hogy ha 1895 után születtek gyerekei, oda beírták
az anya életkorát is.
El tudom képzelni, hogy az írás-olvasásban nem túl gyakorlott földművesek
simán az elhunyt Anna keresztlevelét húzták elő/találták meg a fiókban.
De lehet, hogy az eskető pap írta el az évszámot.
Üdv,
Anna

Janzsó Péter <janzsopz at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. okt. 21., P,
20:24):