[Csaladtortenet 2] haplocsoport meghatározása

Horváth Péter elar74 at yahoo.com
2022. Okt. 23., V, 15:40:53 CEST

Egyébként ha belefér a költségvetésbe én egy teljes genomos tesztet (WGS) ajánlanék. Ez most 200 dollár körül van emlékeim szerint. Ebből megtudható az Y dns, az MTDNS, illetve az autoszomalis adatokat is megkapod.  (egesz pontosan nemi utanajrassal es angoltudas segitsegevel kiszedheto belőle) Ráadásul egészségügyi celokra is használhatod. Szerintem ez a legjobb ajanlat a piacon ar/ertek arányban.
En az FTDNA-nál mar nem csinaltatnék sima Y-t, mert akkor attol mar csak egy "karnyujtasnyira" van amit ajanlottam.
Üdv Péter
Sent from Yahoo Mail on Android

Kedves kutatók!

Szeretném meghatározni a DNS eredményem alapján a
haplo-csoportomat.

Tudtok ehhez tanácsot, linket adni?

köszönettel:
Szemán Jóska  (kezdő DNS kutató)