[Csaladtortenet 2] Potyral(t)a Ferenc Novotny Emilia

Pasa István pasapista at gmail.com
2022. Okt. 27., Cs, 16:34:32 CEST

Talán ez a lengyelországi település lehet az: Poland, Rzeszów, Gorlice,
Ropica Górna - Church records Austria, Galizien, Ropica Ruska - Church
records

https://www.familysearch.org/search/catalog/351025?availability=Family%20History%20Library

Dániel Daróczi <danidaroczi1 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. okt. 27.,
Cs, 16:20):