[Csaladtortenet 2] Potyral(t)a Ferenc Novotny Emilia

Dániel Daróczi danidaroczi1 at gmail.com
2022. Okt. 27., Cs, 16:19:31 CEST

Kedves Tagok

A következő linken
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3QS7-L9M7-1H3R?i=153&cc=1804263&cat=2171760
319-es bejegyzés. Mária Magdolna.
Ha jól látom a bejegyzésen Potyrala Franz születési helye  Ropice, Görlitz?
és a születési ideje 1872.aug.5.
találtam az FS-en egy Ropice települést (lenti link) de nem találtam a
születés közt a keresett Ferencemet.

https://www.familysearch.org/search/catalog/2424308?availability=Family%20History%20Library

Mert a feleségének Emilia Novotny anyja Juliana Novotny megtaláltam a
születésijét és stimmeltek az adatok. A település a szüetési idő és az
anyja neve. Itt a link

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33S7-9BRX-FSK?i=112&cc=1554443&personaUrl=%2Fark%3A%2F61903%2F1%3A1%3AQVNQ-N1XS

Valamint szerettem volna a házasságukat megtalálni. De sajnos se Polnisch
Ostrauban nem találtam, ill. az anya születési helyén csak 1868-ig van a
házassági.

Van esetleg vkinek ötlete, hogy a férj hol született és hogy a házasság hol
lehetett?

köszönöm előre is a válaszokat

üdv Dani