[Csaladtortenet 2] ritka bejegyzés

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2022. Okt. 29., Szo, 01:13:57 CEST

Kedves Gyuri!
Szerintem Albert József lesz az, és ez a három gyerek az övé (az anya neve
Szeles, Szőllős és Sülle alakban fordul elő - a Szelesnél és Szőllősnél
azonosak a keresztszülők)
https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:XK1L-MYL
https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:XK1L-SNY
https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:XK1K-QL9
Épp kijön a 17 éve, ha az apa az utolsó gyerek születését már nem várta meg
(és talán ezért mások a keresztszülők is).
Üdv,
Anna

Gyorgy Weber <wegyor at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. okt. 28., P,
19:13):