[Csaladtortenet 2] SCHULEK - UHRIN

Nagy Zoltan zoltan.nagy.dr at me.com
2022. Sze. 1., Cs, 15:49:03 CEST

Kedves Kutatók,

Keresem Schulek Mária szüleinek adatait.
Schulek Mária 1767 körül született, (Nem tudom hol)  Koricsányi Mátyáshoz ment hozzá Nyíregyházán 1787.01.22-én, meghalt Nyíregyházán 1807.01.11.-én.
Schulek Mária szülei: SCHULEK MÁTYÁS (kb. 1740 körül születhetett) és UHRIN MÁRIA. Ezen Schulek Mátyást, és Uhrin Máriát keresem. Vagy Békéscsabáról, vagy Gyomaendrődről érkezhettek Nyíregyházára, nem az első telepítéssel…

Tud valaki segíteni? Köszönöm: Dr. Nagy Zoltán