[Csaladtortenet 2] SCHULEK - UHRIN

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2022. Sze. 1., Cs, 21:07:17 CEST

A Koritsányi család Necpál (Túróc) községbe való. Nálam Mihály szerepel,
ezen a nyomon el lehet indulni. Ők Békés megyébe házasodttak.

https://www.familysearch.org/tree/person/sources/L6C6-RH2 Üdvözlettel János

--
Kutatott családnevek: Zana, Mauthner, Brachtl, Békési, Mojsisovics, Ungvári, Márki-Zay, Kása