[Csaladtortenet 2] SCHULEK - UHRIN

Mukli Krisztián krisztianmukli at mukli.hu
2022. Sze. 2., P, 08:49:48 CEST

Szia!

Nem valószínű, hogy tudok segíteni, de gondoltam leírom, hátha nem
közismert információk: az Uhrin/Ugrin család tősgyökeres gyomaendrődi
(már az anyakönyvezés első évében megtalálhatóak ilyen nevű
bejegyzések). A gyomaendrődiek következetesen 'Ugrin'-nak mondják, így
előfordulhat, hogy így is szerepelnek az ottani könyvekben, míg írásban
a család egy jelentősebb része 'Uhrin'-nak írja.

Sajnos ennél sokkal többet, mint ami a neten fellelhető forrásokban
megtalálható nem tudok, anyukám révén mostohanagyapám (és így
nagybátyáim) volt Uhrin, de amíg élt, nem mesélt a család történetéről.

Üdv

https://hgyvk.hu/phocadownload/Gyomaendrod_tortenetehez_kapcsolodo_anyagok/Cimer_-es_csaladtorteneti_kiallitas/uhrin.pdf

---
MUKLI KRISZTIÁN