[Csaladtortenet 2] Kiolvasási segítség kérése

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2022. Sze. 9., P, 02:30:01 CEST

Aranyos Erzsébet kérdezte:
> A mellékelt anyakönyv utolsó előtti házassági bejegyzése (22.sz., október
> 4.) sorának teljes tartalmát szeretném, ha valaki megírná nekem.
> https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33SQ-GR1Y-VSP?i=175&cc=1554443

22. Octob 4
Mislovics Joannes sub opilio
Hapena Helena, Michaelis +opilionis et Mariae Dimcsak filia pl.
Nagy Sáró, praedium Dolina, RC, 28 ann., coel.
Garamkeszi, Kovácsi N. 20, RC, 24 ?/12 ann., coel.
ter sunt promulgati
sponsa accepit dimission?? ad ?? sponsi

22. Október 4.
Mislovics János, juhászbojtár, szül. Nagy Sáró, lak. Dolina puszta,
RK, 28 éves, nőtlen
Hapena Ilona, néhai Mihály juhásznak és Dimcsak Máriának leánya,
közrendű, szül. Garamkeszi, lak. Kovácsi 20. sz., RK, 24 ?/12 éves,
hajadon.
Háromszor voltak hirdetve.
A menyasszony elbocsájtást kapott a vőlegény ??-ére.

Juli
/\ /\