[Csaladtortenet 2] FS gondom

Lengyel Attiláné lengyel.attilane.eva at gmail.com
2022. Sze. 13., K, 20:22:00 CEST

Kedves Kutatótársak!

Egy ideig félbe maradtak a kutatásaim, most viszont mindig elakadok. Ha
névre akarok rákeresni azt írja ki: "Hoppá! Valami nem stimmelt. Kérjük
frissítse az oldalt." Akkor is ezt írja ki, ha a katalógusban a nagyító
ikonra klikkelek.  Sajnos én nem tartozom a Z generációhoz, nem anyanyelven
a számítógép.

Lényegében van egy Pápai családom, Kasinszki József és Papp Rozina 1809-es
házassággal, sajnos a szülők nem szerepelnek. Megtaláltam 11 gyereküket is,
a nevet sokféle módon írták. Nem Pápáról származhattak, mert visszamenőleg
ők az elsők ezen a néven. Régen tudtam volna K Józsefet keresni mondjuk
1780-90 között, úgy hogy nem adom meg a lakóhelyet.

Segítségeteket köszönöm: Lengyelné Éva

--
Ezt az e-mailt átvizsgálta az Avast AntiVirus szoftver.