[Csaladtortenet 2] FS gondom

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2022. Sze. 13., K, 23:24:01 CEST

> Egy ideig félbe maradtak a kutatásaim, most viszont mindig elakadok. Ha
> névre akarok rákeresni azt írja ki: "Hoppá! Valami nem stimmelt. Kérjük
> frissítse az oldalt." Akkor is ezt írja ki, ha a katalógusban a nagyító
> ikonra klikkelek.

Talán a böngésződ "segítőkészen" megőrzött egy rosszul-letöltődött
sütit vagy oldalt? Próbáltad másik böngészővel?

Mindenesetre nekem működik. Pap Rozália és akármilyen József szülőkkel
11 találat van a pápai RK 1796-1846-os keresztelésekben, 1810 és 1831
között, mindegyik a Kazinczki valamilyen variációjával:
https://www.familysearch.org/search/record/results?count=100&q.fatherGivenName=Joseph&q.filmNumber=4594470&q.motherGivenName=Rosalia&q.motherSurname=Pap

A férj vezetéknevét sokféleképpen írták és még többféleképpen
indexelték, tehát próbáltam csak a kezdőbetűvel és az utolsó betűvel
keresni (K*i, K*y). Katolikusokra és (mai) Magyarországra szűkítve
kilenc Kazinczki-szerű József keresztelését találtam az 1780-as
években:

1781, Kazár (Nógrád) https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:X28Q-FF9
1781, Szirák (Borsod) https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:X2Q7-SBX
1781, Vásárosdombó (Baranya)
https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:X26P-HXZ
1783, Mád (Zemplén) https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:X2HN-GLZ
1784, Jászladány (J-NK-Sz) https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:X2DJ-G4W
1785, Eger (Heves) https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:X8PS-H3X
1786, Szirák (Borsod) https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:X2QQ-TS9
1787, Kazár (Nógrád) https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:X2D9-D8Q
1788, Kazár (Nógrád) https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:X2DC-1R7

Valószinű, hogy van ennél több is, de például a K-t H-nak nézték vagy hasonló.

Hasonlóan szűkítve 84 Pap Ro* keresztelés van az 1780-as években, és
107 az 1790-es években. Nem volt türelmem végignézni a 11
keresztelést: ír valamelyik valami származási helyet a szülőknek?

Juli
/\ /\