[Csaladtortenet 2] Halotti bejegyzés

A.M. schlosslovo at gmail.com
2022. Sze. 20., K, 14:37:08 CEST

Kedves Juli,

írásbeli (kórházi) bejelentés volt. Sajnos sokat nem tudni róla. Az
édesanyja cselédként dolgozott Tanán, majd ő Szombathelyen (és Körmenden)
szintén. A gyerekei közül minimum egy felnőtt és megházasodott, de egy
iratból sem merül a halvány reménye sem annak, hogy az apa ismert volt-e
számukra, szóval inkább "hasraütés" lesz, főleg az anyával azonos családnév
miatt is.

Ádám

Julia Szent-Gyorgyi <jpmiaou at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. szept.
20., K, 14:31):